GTC Green Tea Colostrum

Green Tea Colostrum produk halal keluaran Ar Raihan Food Industries
Terjamin kebersihan, kualiti dan menepati piawaian IMP.


SATU PACK 15 SACHET
HARGA PASARAN : RM50
HARGA PROMOSI : RM43/PACK

FREE POSTAGE VIA POS LAJU

Green Tea Colostrum
SATU PACK 30 SACHET
HARGA PASARAN : RM85
HARGA PROMOSI : RM73/PACK

FREE POSTAGE VIA POS LAJU


Khasiat Kesihatan dan Kecerdasan.
  1. Kaya dengan Antioksidan.
  2. Berupaya melawan virus.
  3. Melambatkan proses penuaan.
  4. Mengurangkan tekanan darah tinggi.
  5. Berupaya mencegah sel barah.
  6. Menurunkan aras kolestrol.
  7. Memperkuatkan daya ingatan dan menajamkan tumpuan.
  8. Mengimbangi dan memantapkan sistem imunisasi.
  9. Memperkayakan antibodi tubuh.
  10. Memperkayakan nutrisi pemulihan yang diperlukan oleh tubuh.
  11. Membantu proses pemulihan tulang,otot,tisu saraftisu penyambung,rawan dan kulit(growth factor)
  12. Meransang kecantikan kulit.
  13. Memperkuatkan daya fungsi tubuh dan menyumbang tenaga kepada tubuh.

P/S : GTC BUKAN UBAT TAPI INSYALLAH MUJARAB


Testimoni mak saya:
Mak saya telah mengidap gastrik yang teruk. Salah makan sikit, confirm kena gastrik. Lewat makan sikit, confirm gastrik menyerang. Sampai satu tahap kami risau dia dah tak boleh bangun. Cuba macam-macam ikhtiar lain, ubat yg doc bagi tak usah cakaplah, berlambak. Masalahnya ubat yang doc bagi hanya sementara je. Then akan serang semula kalau lewat makan. Tapi setelah diperkenalkan dengan GTC green tea colostrum ni, alhamdulillah gastrik mak dah hilang. Beliau amalkan waktu pagi sebelum makan dan waktu malam sebelum tidur.

Testimoni ayah saya:
Ayah saya pengidap darah tinggi. Dah bertahun-tahun sejak dari beliau masih muda lagi. Selalu pergi klinik, check up mesti tekanan darah naik dan bawak balik ubat penyakit darah tinggi berplastik-plastik. Namun setelah diperkenalkan dengan GTC green tea colostrum ni, alhamdulillah tekanan darah beliau dapat dikawal. Hasilnya sangat memberangsangkan. Atas saranan doc juga, ubat hospital perlu ambil tapi tak adalah banyak macam sebelum ni. Kini, beliau perlu maintain makan GTC pada setiap pagi sebelum makan.

Testimoni saya :
Waktu saya mengandung, saya sangat senang kena gastrik yang sampai muntah buih. Sampai satu tahap, air kurang dalam badan. Waktu malam terpaksa sedia bekas sebab tak larat bila muntah kena pergi toilet. Saya pula jenis takut mkn ubat sewaktu mengandung. Bimbang keadaan baby dalam kandungan. Jadi saya diperkenalkan GTC oleh mak untuk memulihkan semula gastrik yang saya alami. Alhamdulillah, setelah mencubanya, sakit gastrik saya pulih sikit demi sikit dan saya teruskan hingga saya bersalin. Untuk pengetahuan juga pada usia kandungan saya cecah 5 bulan, doc saspek saya ada darah tinggi, oleh itu saya cuba amalkan terus GTC sehingga saya bersalin. Sepanjang tempoh hamil, tekanan darah saya dapat di kawal.

Kebaikan Green Tea Colostrum

Kebaikan green tea colostrum ialah membantu memperbaharui atau mensintesis sel-sel baru dalam badan kita. Green tea kaya dengan antioksigen. Ia pemusnah radikel bebas.

Prof Dr Mohd Shahimi Mustapha
--------------------------------------------------------
Hampir 70%-80% daripada pesakit amat berpuas hati dengan penggunaan GTC dari segi kesihatan dan kadar penyembuhan yang berlaku ke atas diri mereka.

Dr Seri Buana Zainuddin
--------------------------------------------------------
Sekjap saya minum GTC, saya rasa badan saya sihat. Sebelum ini badan saya lemah dan tak bertenaga. Masalah gastrik pun hilang.

Pn.  Wan Mariam Wan Deraman
--------------------------------------------------------
Saya telah menggunakan GTC selama 4 bulan yang lalu kerana saya ada masalah berat badan. Saya sangat gembira kerana berat badan saya sudah menurun.

Pn. Mastura Abu Bakar



Jadi tunggu apa lagi dapatkan segera untuk kesihatan yang lebih memberangsangkan.


SATU PACK 15 SACHET
HARGA PASARAN : RM50
HARGA PROMOSI : RM43/PACK


FREE POSTAGE VIA POS LAJU



Green Tea Colostrum
SATU PACK 30 SACHET
HARGA PASARAN : RM85
HARGA PROMOSI : RM73/PACK

FREE POSTAGE VIA POS LAJU




No comments:

Post a Comment

ORDER FORM

Nama:
Alamat:
Tel No:
E-mail :
Cloth Diapers: Happy BUM
Barut Baby
Alva Baby
Sunny Baby Minky&PUL
Happy Flute XXL Printed
Happy Flute Printed
Coolababy Bamboo Plain
Babyland Printed
Other Product : Green Tea Colostrums GTC
Bio Ever Nano Cream
BIOzone Car Sterilizer
Eury Jack
Herba Maharani - Beijing Te Zhi Bai Feng
PB Natural Wash
Premium Beautiful Body Shampoo
Premium Beautiful Hair Shampoo
Cloth Diaper Accessories : Microfiber Inserts
Barut dan Bedung : Barut Baby (Biru)
Barut Baby (Pink Bunga)
Barut Baby (Merah)
Barut Baby (Pink Love)
Barut Baby (Light Pink)
Barut Baby (Purple)
Barut Baby (Teddy Bear)
Bedung Baby (Biru)
Bedung Baby (Merah)
Bedung Baby (Pink)
Bedung Baby (Purple)
Bedung Baby (Teddy Bear)
Learning and Growth: Cloth Book Baby
Lemaze (Hands) Ladybird & Bee
Story Book Pillow
For Mom: Breast Milk Storage Bags
Other request:
Please list down your Code / Color / Design and your quantity order:
Shipping Cost:
Terms and Conditions: I hereby agree and understand to terms and conditions apply Qiqi Mama Shoppe.

This form powered by Freedback

Jom Chating! ^_^

Tinggalkan Link Anda Di sini